28 Ağustos 2012 Salı

Poyrazlar Gölü-Mesire Alanı



Hafta sonu kaçamağı için hem yakın hemde güzel bir ortam olan Adapazarı-Poyrazlar gölünü size tavsiye edeceğim. Adapazarı merkezden Karasu yolu üzerinde yaklaşık 10 km ya var ya yok.Yazın çeşitli ...
aktivitelerin olduğu, anlık ihtiyaçlarınızı gidebileceğiniz büfesi, piknik yapılacak alanlarda su ve wc mevcut. Göl gezintisi için yunuslar ve kayık kiralama imkanı, bisiklet kiralayarak göl kenarında hoş bir gezinti imkanları da var. Kamp yapmak isteyenler için çadır kurulacak alanlar bol miktarda var. Giriş 5 TL.

Mangal ziyafeti ve sonrada yediklerinizi eritebileceğiniz göl kenarı gezisi ve sonra eğer semaveriniz varsa güzellll bir semaverde çay hiç de fena olmaz yani :)














6 yorum:

  1. Merhaba, blog unuzu çok beğendim ve "bu siteye katıl" butonundan takipçi olmak istiyorum. Sizi de kendi blog umda takipçi olmaya beklerim :)

    http://momsblognote.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler beğenileriniz için. bende katıldım sizin blogunuza ve çok hoşuma gitti. paylaşımlarınız çok güzel.

      Sil
  2. Nasıl da güzel manzara..
    Hemen çıkıp gelmek isterdim ama,Antalyadan he deyince gelinmiyor işte..
    Yolum düşerse eğer,mutlaka uğrayacağım inşAllah..
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bekleriz inş. o kadar çok güzel yerlerimiz var ki saymakla, gezmekle bitmiyor. Paylaştığım her yeri bizzat kendim gezdim ve daha birçok yer var...

      Sil
  3. merhaba!
    ben sakaryalıyım ama malesef oraya gitmek nasip olmadı hiç
    bende beklerim=)
    sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, genelde öyle olur :) insan kendi memleketini fazla gezme fırsatı olmaz "ha bugün ha yarın giderim gezerim" der insan ...ama gezemez :) en yakın zamanda buraları gezmeniz dileğiyle.

      Sil